Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Προσοχή στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών


Freeman
21-02-08, 11:00
http://newinka.files.wordpress.com/2007/07/logoinka1.jpg

Τρίτη, 22 Ιανουάριος 2008
Προσοχή στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών


Εκατοντάδες ονομαστικές καταγγελίες συνδρομητών εναντίον των περισσοτέρων παρόχων σταθερής τηλεφωνίας φτάνουν καθημερινά στο Νέο ΙΝΚΑ. Τα σημεία τα οποία φαίνονται να προβληματίζουν και να ταλαιπωρούν περισσότερο τους καταναλωτές είναι τα εξής:
1. Αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στις συνδέσεις που φτάνουν και τους 6 μήνες, ενώ τηλεφωνικά έχουν υποσχεθεί στους καταναλωτές, ότι η σύνδεση θα γίνει εντός 4 ημερών.
2. Συχνές και αδικαιολόγητες διακοπές στο σήμα της γραμμής.
3. Ενώ υπάρχει επιπλέον χρέωση για αναγνώριση κλήσης, τελικώς αυτή δεν παρέχεται.
4. Απατηλές υποσχέσεις ότι εάν ο καταναλωτής υπαναχωρήσει θα επιστρέψει στον ΟΤΕ χωρίς καμιά επιβάρυνση, ενώ στην πραγματικότητα ο καταναλωτής καλείται να καταβάλλει εκ νέου το κόστος επανασύνδεσης με τον ΟΤΕ.
5. Οι καταναλωτές, ενώ τηλεφωνούν στις εν λόγω εταιρίες και ζητούν διακοπή, ακόμη και γραπτώς, αυτό δεν γίνεται σεβαστό και εξακολουθούν παρανόμως να αποστέλλονται λογαριασμοί.
6. Ο χρόνος για την αλλαγή εταιρίας από τον ΟΤΕ σε άλλον πάροχο έχει φτάσει σύμφωνα με καταγγελία που έχουμε στην διάθεση μας ακόμη και τους 5 μήνες. Ενδιαμέσως ο καταναλωτής έχει μείνει χωρίς τηλέφωνο και χωρίς internet.
7. Πολλές φορές δεν γίνεται ταυτοποίηση μεταξύ του καταναλωτή που τηλεφωνικά ζήτησε την αλλαγή παρόχου και εκείνου που τελικώς υπογράφει. Συμβαίνει ακόμα το παράλογο να έχει γίνει ενεργοποίηση γραμμής βάσει τηλεφωνικής συνομιλίας με τον εκπρόσωπο του παρόχου - ενίοτε με αμφισβητούμενη την συναίνεση του καταναλωτή- και χωρίς καν να έχει προηγηθεί υπογραφή σχετικής σύμβασης.
8. Αρνηση παραδόσεως σύμβασης και των σχετικών δεσμεύσεων αυτής στον καταναλωτή προς υπογραφή.
9. Ανυπαρξία τεχνικής υποστήριξης και εξωτερικών συνεργείων, για τις συχνότατες περιπτώσεις προβλημάτων.
10. Ανυπαρξία εκπαιδευμένων στελεχών τόσο στον εμπορικό όσο και στον τεχνικό τομέα.
11. Αδυναμία παροχής υπηρεσιών ISDN και ΑDSL, ενώ ο καταναλωτής έχει λάβει διαβεβαιώσεις ότι θα έχει αυτές τις υπηρεσίες.
12. Αυθαίρετη φραγή αριθμών (800+), ώστε να αποκλείεται η προσωρινή σύνδεση με άλλα δίκτυα Ιnternet.
13. Απειρες ώρες τηλεφωνικής αναμονής με χρέωση μάλιστα του συνδρομητή, ειδικά για το «τεχνικό τμήμα», για την αναφορά παραπόνων.
14. Ανυπαρξία απάντησης στους συνδρομητές που καταθέτουν καταγγελίες, τόσο από τις εταιρίες όσο και από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), σε εύλογο χρονικό διάστημα.
Το Νέο ΙΝΚΑ εφιστά την προσοχή στους καταναλωτές, τόσο για τις συμβάσεις τις οποίες υπογράφουν, όσο και για τις χρεώσεις τις οποίες καλούνται να πληρώσουν και ζητά την άμεση παρέμβαση της πολιτείας ώστε να σταματήσει πλέον το καθεστώς ασυδοσίας που διέπει την αγορά σταθερής τηλεφωνίας.

http://freegr.blogspot.com/2008/01/blog-post_22.html

maRtina
21-02-08, 11:02
οπως λεει και η διαφημηση ...φταιει ο ΟΤΕςςςςςςςςς

Κοκκινονίκος
22-02-08, 10:36
[gt-old]12/20071218230590[/gt-old]

:D

maRtina
22-02-08, 10:43
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ναι ναι

soraver
22-02-08, 11:25
malakies tou ote paides...
eilikrina, sto 80% twn periptosewn o ote ftaiei (paliogamiolides)

maRtina
22-02-08, 11:26
χαχαχαχχαχαχαχαχαχαχααχχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχααχχα χαχα

Savroy
22-02-08, 23:51
malakies tou ote paides...
eilikrina, sto 80% twn periptosewn o ote ftaiei (paliogamiolides)

δεν είμαι σίγουρος για το αν φταίει στο 80% αλλά σίγουρα φταίει αρκετά

soraver
22-02-08, 23:55
exeis milhsei me ton taso, ton apostolh kai ton antrea ka8olou?

Savroy
22-02-08, 23:58
ναι αρκετά

soraver
23-02-08, 00:03
kai den eisia sigouros gia to 80? ;p

Savroy
23-02-08, 00:10
ισα ισα εγώ το αντίθετο περίμενα να πεις.Εγώ ήμουν τελείως κατά του ΟΤΕ μέχρι που ασχολήθηκα λίγο με ιδιωτικές εταιρείες και μίλησα με αυτούς όπου πιστεύω τώρα πως φταίει σε ποσοστό 50 με 60( μιλάω πάντα για μια συνολική εταιρεία όχι μόνο το gbit/s).Αυτό που έχω καταλάβει για τον ΟΤΕ είναι οτι είναι σιγουριά αρκεί να έχεις τα γκαφρά.

soraver
23-02-08, 08:30
an milas mono gia thlefwno nai, sumfwnw.
an milas omws kai gia internet se kamia periptosh den 8a katsw ekei na me gdernei enw exw gia polu ligotera xrhmata polu megaluteres taxuthtes.

genika me tous enalaktikous exoume 2 problhmata:
a) einai blhmata, px emena mou ekanan anaba8mish apo ta 4 sta 24 kai enw to router mou sugxronize sta 18 katebaza akoma me 4.
to problhma htan pws den mou alla3an profil sto diko tous interface kai eixa limit sta 420. H prwth lush pou akousa htan na kanw format ;p Eutuxws o berdux esteile ena sms kai mesa se 10 lepta egw katebaza ne 1800 ;p

b) o ote. o ote exei ena xroniko peri8wrio na dwsei se enan enalaktiko th grammh tou sundromith, afou e3antlhsei autio to perii8wrio stelnei ton sundromith apo kentro se kentro, ap opou trwei ka8e fora akuro logw apostashs. Kai etsi katalhgoume se 2-3 mhnes anamonhs kai akurwsh tou sundromith, mazi me thn epistrofh tou ston ote.


Egw den 8elw na exw sxeseis idieteres me mia etaireia pou mas douleuei toso polu, alla logw ths katastashs tou pappou den mporw na kanw kai tsakalia me ta thlefwna. prepei na oduleuoun panta.

Freeman
23-02-08, 11:28
sostos o sor