PDA

Επιστροφή στο Forum : Επαγγελματιών Ανάθεμα


c.l.sad
20-09-06, 10:32
Είπα να ανοίξω αυτό το θέμα, γιατί πολλά έχουν δει τα μάτια μας και έχουν ακούσει τ' αυτιά μας (ή ανάποδα ... άκου να δεις, μπερδεύτηκα). Και επειδή όλοι βρίζουμε, ας καρφώσουμε κανέναν στον τοίχο, μπας και γίνει καλύτερος επαγγελματίας. Αρχίζω ...

Το κακό στην "γειτονιά" έχει παραγίνει γιατί όλοι παίρνουν άσχετους πωλητές. Οι οποίοι φυσικά δεν τους ενδιαφέρει το μαγαζί αλλά ο μισθός. Άσχετα, το ότι αν δεν πάει καλά το μαγαζί, αυτοί θα χάσουν τον μισθό τους. ΑΥτό όμως δεν είναι δικαιολογία αφού κάποια πράγματα θέλουν συναίσθηση του τί κάνεις και λίγη αντίληψη.

Φωτογραφείο στην Σπ.Μερκούρι στο Παγκράτι. Δεν λέω ακόμα όνομα άλλα βρίσκεται λίγο πιο κάτω από το ΑΒ Βασιλ.
Πάμε τρία φιλμάκια για να τυπωθούν Κοντάκτ΄(ή Index). Αυτό που σου δείχνει όλες τις στάσεις (όχι αυτές Soraver, μην τρέχεις να τυπώσεις) που έχει το φίλμ. Το ένα φιλμάκι είναι 400ISO (T-MAX) ασπρόμαυρο Professinal της Kodak και τα δύο 400ISO (T-MAX) ασπρόμαυρα Professional Kodak που εμφανίζονται στην μηχανή σαν έγχρωμα (41'process). Παίρνουμε χτες τα 3xIndex από τα οποία τα δύο (του ασπρόμαυρου και του ενός από τα άλλα) είναι χάλια τυπωμένα με μεγάλες κυλίδες στις φωτό. Χειρότερα από το να τυπώσεις φωτό σε γρήγορη ταχύτητα και σε απλό χαρτί. Τα βλέπει η Ειρήνη (η γυναίκα μου), η οποία είναι 13 χρόνια επαγγελματίας φωτογράφος, δίδασκε σκοτεινό θάλαμο και φωτογραφία και ... και ... και ... και φρικάρει.
Πρώτη δικαιολογία της υπευθύνου ότι τυπώθηκαν έτσι γιατί τα φιλμάκια είναι Α/Μ. :confused: Μα ... τα δύο φιλμάκια (της λέει) είναι ίδια μάρκα και το ένα το τύπωσες σωστά (το μοναδικό) και το άλλο χάλια. Δεν φταίει η μάρκα του φίλμ.
Δεύτερη δικαιολογία ... βγήκαν κόκοι γιατί τα φιλμ είναι 400άρια και βγάζουν κόκκο. :confused: Μα ... εκτός του ότι το ένα τυπώθηκε σωστά, ο κόκκος φαίνεται κυρίως σε 800άρια, 1600 ή 3200άρια ISO (όσο πιο μεγάλο νούμερο, τόσο πιο μεγάλη ευαισθησία στο φως). Ακόμα και κόκκο να έχει το φιλμάκι φαίνεται σε εκτύπωση φωτογραφίας μεγάλου μεγέθους. ΟΧΙ ΣΕ ΙΝDEX!!! που η φωτό δεν ξεπερνάει τα 2 εκατοστά!
Και τότε ήρθε το αποτελείωμα ... η υπέυθυνη του καταστήματος, γύρισε και είπε στην Ειρήνη ότι τα αρνητικά δεν ήταν καλά γιατί δεν τραβήχτηκαν καλά και ότι ήταν υπερεκτεθημένα!!! :hit: (Είχαν δηλαδή πολύ φως. Αυτό θα τα τύπωνε μαύρα όχι με κυλίδες).

Φυσικά, πήραμε τα αρνητικά και τα περάσαμε από τον σκάνερ του σπιτιού σε ανάλυση 3200. Όλες ήταν τραβηγμένες με τέλειο φωτισμό και χωρίς κόκκους.

stay_close
20-09-06, 10:42
Να φανταστώ η κυρία δεν ήξερε ότι η γυναίκα σου είναι επαγγελματίας.. έπρεπε να της πας τα πτυχία και να της ζητήσεις αποζημίωση ;p

Alikafros
20-09-06, 11:20
Καλά τα παράπονα δεν λέω... αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό!!!!
Πρέπει να μάθουμε να απαιτούμε και όχι απλά να γκρινιάζουμε!

Να απαιτούμε, είτε τα χρήματα μας πίσω, είτε αντικατάσταση του εκάστοτε προϊόντος. Και καμιά απειλή με ήπιο τρόπο δεν βλάπτει.

Από τέτοια παραδείγματα πάντως, όσα θέλετε... ;)

c.l.sad
20-09-06, 11:25
Να φανταστώ η κυρία δεν ήξερε ότι η γυναίκα σου είναι επαγγελματίας.. έπρεπε να της πας τα πτυχία και να της ζητήσεις αποζημίωση ;p

Της είπε ... μην μου λες εμένα ότι δεν ξέρω να τραβάω φωτογραφίες. Είμαι τουλάχιστον μια δεκαετία επαγγελματίας.
Αλλά δεν είναι θέμα πτυχίων. Το βιογραφικό της έχει πάνω από 50 εκθέσεις φωτογραφίας και άλλα. Αλλά όταν πας σε ένα μαγαζί σαν πελάτης, απαιτείς τον ανάλογο σεβασμό χωρίς να δείχνεις ποιος είσαι. Ο σεβασμός στον πελάτη (κάτι που το έχουν ξεχάσει πολλοί επαγγελματίες) είναι αυτός που τους κρατάει ανοιχτά τα μαγαζιά. Και είναι αναφαίρετο δικαίωμα οποιουδήποτε μπαίνει σε ένα "μαγαζί".
Η κυρία μπορεί να μην ήξερε την γυναίκα μου (που δεν είχε και την υποχρέωση) έπρεπε όμως να ξέρει την δουλειά της.

Ξέχασα να πω ότι τα Index τα πληρώσαμε κανονικότατα. Απλά δεν τις τα πετάξαμε στην μούρη για να έχουμε το αποτέλεσμα με την σφραγίδα της εταιρείας από πίσω.

soraver
20-09-06, 11:27
nai re su, tous plhrwsate ki olaS?

c.l.sad
20-09-06, 12:23
Καλά τα παράπονα δεν λέω... αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό!!!!
Πρέπει να μάθουμε να απαιτούμε και όχι απλά να γκρινιάζουμε!

Να απαιτούμε, είτε τα χρήματα μας πίσω, είτε αντικατάσταση του εκάστοτε προϊόντος. Και καμιά απειλή με ήπιο τρόπο δεν βλάπτει.

Από τέτοια παραδείγματα πάντως, όσα θέλετε... ;)

Δεν διαφωνώ καθόλου. Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως το να χαθεί ένας πελάτης δεν είναι ζημιά. Το να ενημερωθούν οι υπόλοιποι είναι. Πίστεψέ με το καλύτερο στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν να πληρώσω κανονικά το είδος, με απόδειξη και σφραγίδα. Ακόμα και στο Ινστιτούτο Καταναλωτών, πρέπει να έχεις το προϊόν αφού μπορεί ο καταστηματάρχης να πει ότι έκανε λάθος αλλά στα έδωσε χωρίς χρέωση.

Alikafros
20-09-06, 13:30
Ναι ναι...
Να πας, να πας στο ΙΝΚΑ και εαν σε βοηθήσουν, εμένα να με ....

c.l.sad
20-09-06, 13:47
Ναι ναι...
Να πας, να πας στο ΙΝΚΑ και εαν σε βοηθήσουν, εμένα να με ....
Ναι, κάποιες φορές έχω σηκώσει το τηλέφωνο και έχω κάνει καταγγελίες. Έχω κάνει για προϊόντα στο Σούπερ Μάρκετ 3 καταγγελίες μέχρι τώρα και όλες είχαν αποτέλεσμα. Έχω κάνει δύο στην Αρχή Προσωπικών δεδομένων και η μία είχε απάντηση.
Δεν έχουν πάντα αποτέλεσμα αυτές οι κινήσεις, αλλά όπως είπες, δεν φτάνουν μόνο τα παράπονα. Η ξεφτίλα στο ίντερνετ και κάποιες τέτοιες κινήσεις, μερικές φορές, αλλάζουν κάποια δεδομένα. Όχι τον άνθρωπο, δυστυχώς.
Εσύ κινήσου όπως νομίζεις και αν έχεις και άλλες προτάσεις πες μας να τις ακολουθήσουμε.

stay_close
20-09-06, 14:02
c.i.sad τον Ευαγγελάτο τι τον έχεις... ;p
Πέρα από την πλάκα εγώ υποστηρίζω τις κινήσεις σου και μακάρι να κάναν τέτοιες καταγγελίες και άλλοι...

Freeman
20-09-06, 14:15
Έτσι είναι συμφωνώ. Ένας ευαγγελάτος δέν φέρνει την άνοιξη.

c.l.sad
20-09-06, 14:19
c.i.sad τον Ευαγγελάτο τι τον έχεις... ;p


Πρότυπο. :crazy: :P
Πλάκα κάνω. Δυστυχώς δεν τον έχω τίποτα. Κάποια στιγμή έκανα καταγγελία για τα δέντρα που κόβουν τα καταστήμα στην Υμητού για να φτιάξουν κουβούκλια για τους πελάτες. Πήγα σε οικολογικές οργανώσεις ... τπτ. Έκανα καταγγελία μέσω ηλεκτρονικής σελίδας στον Ευαγγελάτο ... τπτ. Το θέμα είναι πολιτικό για να επιλυθεί, αφού για τα κουβούκλια κάποιοι παίρνουν φόρους και κάποιοι άλλοι, μίζες για να δώσουν άδειες ή να κάνουν τα στραβά μάτια. Απλά κανείς τους δεν μένει στην Υμητού, οπότε γιατί να κάτσουν να σκάσουν ...