PDA

Επιστροφή στο Forum : Η ιστορία της Swatch


ΠΛΑΤΩΝ
02-03-07, 00:08
http://www.mosels.com/Simages/ImagesforSite/swatch_logo_big.gif
Swatch: Ελβετική ωρολογοποιία, που έφερε επανάσταση στον κλάδο με τα φθηνά και μοδάτα ρολόγια της.
Ιδρύθηκε το 1983 από τον αμερικανολιβανέζο επιχειρηματία Νίκολας Χάγιεκ και προήλθε από τη συγχώνευση δύο εταιρειών, της ASUAG (Longines) και της SSIH (Omega και Tissot).
Ο τίτλος της εταιρείας προέρχεται από τη σύντμηση των λέξεων Second Watch (δεύτερο ρολόι) και όχι όπως πιστεύεται από τη σύντμηση των λέξεων Swiss Watch (ελβετικό ρολόι).

http://www.silversandz.com/images/Seiko_BeautyShot.jpg
Τη δεκαετία του 1970 η ελβετική ωρολογοποιία (ένας από τους τρεις πυλώνες της ελβετικής οικονομίας μαζί με τις σοκολάτες και τις τράπεζες) δέχθηκε σφοδρή επίθεση από ιαπωνικές εταιρείες, όπως η Seiko.
Οι γιαπωνέζοι εκμεταλλεύτηκαν το φθηνό εργατικό κόστος και τις ηλεκτρονικές εφαρμογές (κουάρτζ) για να κερδίσουν μεγάλα μερίδια στην αγορά σε σχέση με τους απογόνους του Γουλιέλμου Τέλλου, που παρέμειναν πιστοί στο ακριβό και μεσαίας τιμής μηχανικό ρολόι με υψηλά κόστη.

http://www.athensguide.com/shops/swatch/nikitis.jpg
Με επιθετικό μάρκετινγκ, ευφάνταστη διαφήμιση και πρωτοποριακό σχεδιασμό, η Swatch κατόρθωσε να ξαναδώσει τη χαμένη αίγλη στην ελβετική ωρολογοποιία και σημαντικά μερίδια στην αγορά.
Μεγάλο ρόλο έπαιξε η κάθετη πτώση του κόστους κατά 80% σε σχέση με τα συμβατικά ρολόγια, χάρις στην πλήρως αυτοματοποιημένη γραμμή παραγωγής και τη μείωση των εξαρτημάτων ενός ρολογιού από 91 σε 51.

http://www.image-in.co.il/VIDEO/Link-Swatch.jpg
Την 1η Μαρτίου 1983 η εταιρεία λάνσαρε τα πρώτα 12 μοντέλα της στην παγκόσμια αγορά, με τιμές που δεν ξεπερνούσαν τα 30€. Η υποδοχή από τους νέους ανθρώπους ήταν άνευ προηγουμένου.
Πολλοί δεν έμεναν μόνο στην αγορά ενός ρολογιού, αλλά αγόραζαν όλη τη σειρά, καθιστώντας τα swatch συλλεκτικά αντικείμενα.
Στο τέλος του χρόνου οι πωλήσεις ξεπέρασαν το 1.000.000 τεμάχια, ενώ την επόμενη χρονιά υπερδιπλασιάστηκαν.
Σήμερα, η Swatch με μερίδιο 25%, τζίρο 2.500.000.000€ (2003) και 20.000 εργαζόμενους, κατέχει την πρώτη θέση στην παγκόσμια αγορά ρολογιών.

http://www.europastar.com/europastar/photos/05_2005/magazine405/breguet405_2.jpg
Η Swatch, εκτός από τα φθηνά ρολόγια, έχει στο χαρτοφυλάκιό της ακριβές και μεσαίου βεληνεκούς φίρμες (Breguet, Omega, Longines, Tissot, Calvin Klein και Certina), εταιρείες μικροηλεκτρικών ειδών και σχολή ωρολογοποιίας στο Νιου Τζέρσεϊ των ΗΠΑ.
Το 1994 δημιούργησε μαζί με τη Mercedes το "αυτοκίνητο τσέπης" Smart, αλλά σήμερα έχει αποσυρθεί από την κοινή τους επιχείρηση.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d7/Nicholas_negroponte.jpg/180px-Nicholas_negroponte.jpg
Το 1998 μαζί με τον γκουρού της πληροφορικής Νίκολας Νεγκροπόντε παρουσίασαν μία σειρά ρολογιών που μετρούσαν το χρόνο όχι με τον συμβατικό τρόπο (ώρες, λεπτά, δευτερόλεπτα).
Χωρίζοντας το 24ωρο σε 1.000 μέρη (beats), δημιούργησαν τον λεγόμενο ''Χρόνο του Ίντερνετ'', που επιτρέπει στους χρήστες του Διαδικτύου να αποφύγουν τον σκόπελο της μετατροπής των τοπικών ωρών και να συντονίσουν ευκολότερα τα ραντεβού τους.



Πηγή: sansimera.gr

Freeman
02-03-07, 09:53
"Χωρίζοντας το 24ωρο σε 1.000 μέρη (beats), δημιούργησαν τον λεγόμενο ''Χρόνο του Ίντερνετ'', που επιτρέπει στους χρήστες του Διαδικτύου να αποφύγουν τον σκόπελο της μετατροπής των τοπικών ωρών και να συντονίσουν ευκολότερα τα ραντεβού τους."

????? Δηλαδή;

ΠΛΑΤΩΝ
02-03-07, 14:12
Ο κόσμος μας είναι χωρισμένος σε διάφορα μέρη σύμφωνα με διάφορα κριτήρια. Ένα από αυτά είναι και οι Χρονικές Ζώνες. Με κέντρο τον πρώτο μεσημβρινό του Γκρίνουιτς, καθορίζονται οι διαφορές ώρας από χώρα σε χώρα. Μονάδες μέτρησης το δευτερόλεπτο, το λεπτό, η ώρα.
Η Swatch με αφορμή το Internet που συνεπάγεται την επικοινωνία ανθρώπων από διαφορετικά μέρη του κόσμου, αποφάσισε να μας διευκολύνει και να καθιερώσει μία ενιαία ώρα για ολόκληρη την υφήλιο.

Η νέα μονάδα μέτρησης του χρόνου καλείται beat και αντιστοιχεί σε 1 λεπτό και 26,4 δευτερόλεπτα.
Ένα 24ωρο αποτελείται από 1000 beats και η έναρξή του γίνεται στις 12 τα μεσάνυχτα ώρα Γκρίνουιτς. Η Swatch που είχε την ιδέα κατασκεύασε και ρολόγια σε 6 μοντέλα (Webmaster, Net-Surfer, Site, Provider, Download, Net-Time) τα οποία να δείχνουν την ώρα και σε beats.

Η συγκεκριμένη εταιρία ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιώντας αυτό τον τρόπο μέτρησης του χρόνου, οι χρήστες του Internet μπορούν να επικοινωνούν πιο εύκολα μεταξύ τους –σε παγκόσμιο επίπεδο- και να μην αντιμετωπίζουν προβλήματα στις εικονικές συναντήσεις τους ή τα ραντεβού λόγω διαφοράς ώρας.
H Swatch δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του Internet να κατεβάσουν από το Site της μια εφαρμογή προκειμένου να έχουν την «νέα ώρα» στον υπολογιστή τους.


Πηγή: © Eργαστήριο Πολυμέσων Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ

Κοκκινονίκος
02-03-07, 14:38
"Χωρίζοντας το 24ωρο σε 1.000 μέρη (beats), δημιούργησαν τον λεγόμενο ''Χρόνο του Ίντερνετ'', που επιτρέπει στους χρήστες του Διαδικτύου να αποφύγουν τον σκόπελο της μετατροπής των τοπικών ωρών και να συντονίσουν ευκολότερα τα ραντεβού τους."

????? Δηλαδή;

πραγματικά ότι να ναι!!!!
να δούμε τι άλλο θα δούμε...για τους σκύλους τπτ υπάρχει? :P