Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 08-04-08, 09:07   #10 Αρχή
Xouanita
Χαζοχαρούμενη housewife
 
Το avatar του χρήστη Xouanita
 
Εγγραφή: 09-02-2007
Περιοχή: Στην καρδια του κακόπαιδου
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 7.124
Προεπιλογή

Νεότερο άρθρο, σε συνέχεια των προηγούμενων:

"Την πόρτα της Ομοσπονδίας Αρσης Βαρών θα περάσει την Τρίτη ο Χρήστος Ιακώβου, προκειμένου να δώσει τις δικές του εξηγήσεις για το θέμα που προέκυψε με τους 11 αθλητές.

Μαζί του, θα καταθέσει και ο Χρήστος Ζαφειρίου, ο ιατρός που μέχρι πριν από λίγα χρόνια ακολουθούσε τις αποστολές της εθνικής ομάδας στις διεθνείς διοργανώσεις.

Ο κ. Ζαφειρίου σταμάτησε το 2004, αλλά η συνεργασία του με την ΕΟΑΒ εξακολουθεί να υφίσταται.

Υπενθυμίζεται ότι ο προϊστάμενος της εισαγγελίας Πρωτοδικών Παναγιώτης Πούλιος διέταξε τη διενέργεια επείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης με την εντολή να εντοπιστεί αν στην υπόθεση προκύπτει η διάπραξη αυτεπαγγέλτως διωκόμενων αδικημάτων.

Ερωτήματα για το «μήνυμα»
Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έστειλε χθες η κινεζική εταιρεία φαίνεται ότι περιπλέκει ακόμα περισσότερο την υπόθεση.

Χαρακτηριστικά είναι τα ερωτήματα που θέτουν στο σχετικό τους ρεπορτάζ Τα Νέα της Τρίτης: Γιατί απάντησε με ανεπίσημο ηλεκτρονικό μήνυμα και γιατί δεν απευθύνθηκε κατευθείαν στον πρόεδρο της Oμοσπονδίας;

Γιατί δεν εστάλη επίσημο έγγραφο με τη σφραγίδα της Αuspure, υπογεγραμμένο από υψηλόβαθμο στέλεχός της, από τη στιγμή που «το λάθος» της κινέζικης εταιρείας μπορεί να προκαλέσει τον αποκλεισμό ολόκληρης της εθνικής ομάδας από τους Ολυμπιακούς του Πεκίνου;

Ακόμα και από τον ΕΟΦ διατυπώνονται σοβαρές ενστάσεις ως προς τη γνησιότητα του ηλεκτρονικού μηνύματος. Επισημαίνεται πως μέχρι χθες δεν είχε φτάσει στον ΕΟΦ κάποια ειδοποίηση από την εταιρεία παραγωγής των σκευασμάτων και υποστηρίζεται πως ακόμη και εάν ένα χάπι κάποιας παρτίδας βρεθεί προβληματικό, η εταιρεία στέλνει αμέσως διεθνή ειδοποίηση και προχωρεί στην ανάκληση ολόκληρης της επίμαχης παρτίδας.

Ο δικηγόρος του Xρ.Ιακώβου, Μιχάλης Δημητρακόπουλος, έδωσε συνέντευξη Τύπου διαβάζοντας έγγραφο της κινεζικής εταιρείας (e-mail), το οποίο ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ζητάμε συγγνώμη γιατί την παραγγελία την κανόνισε μία καινούργια συνάδελφός μου. Μπερδεύτηκε με την παραγγελία σας... Θα ανακαλέσω τα προϊόντα και θα σας στείλω Ltyrosine.»

Ωστόσο, όταν ο δικηγόρος ρωτήθηκε ποιος είναι ο περίφημος «αγαπητός πελάτης» στον οποίο απευθύνεται το συγκεκριμένο μήνυμα της κινεζικής εταιρείας, δεν έδωσε τα στοιχεία του παραλήπτη."


(πηγή: in.gr)




Κατι βρωμάει, ας το παραδεχτούμε πια....

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Xouanita : 08-04-08 στις 09:09. Αιτία: (αναγραφή πηγής)
Ο χρήστης Xouanita δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση