Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 02-02-09, 14:08   #33 Αρχή
soraver
ΥΠΕΡΚΟΠΕΛΙ
 
Το avatar του χρήστη soraver
 
Εγγραφή: 04-06-2006
Περιοχή: Στα βάθη του υπονόμου!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 14.668
Αποστολή μηνύματος μέσω ICQ στον/στην soraver Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην soraver Send a message via Skype™ to soraver
Προεπιλογή

emeis eixame pantws organwmeno sep
kai oi perissoteroi sto sxoleio phgainan polu taktika gia na milhsoun me th psuxologo pou to eixe analabei.
h opoia kata koinh omologia ekane kalh douleia.
egw den h8ela kai den phgaina. o panagiwths (mg) htan sigouros gia th sxolh pou h8ele na paei kai thn egrafe, alla olo to upoloipo sxoleio phgaine polu polu suxna.


panagiwth: to susthma pou protineis me tis eisagwgikes se ka8e sxolh uphrxe palia, alla eftanan sto shmeio na dinoun e3etaseis se oles tis sxoles pou tous endieferan me apotelesma na apotugxanoun se oles kai na menoun ston topo.
to susthma twn panellhniwn auto to susthma antikatesthse, kai fusika einai polu kalutero na dineis mia fora e3etaseis gia oles tis oikonomikes sxoles para se ka8e tei kai aei 3exwrista.
epishs me tis panellhnies exeis adiablhta apotelesmata ka8ws einai adunaton o dior8wths apo thn allh akrh ths xwras na 3erei poianou to grapto dior8wnei.

to porblhma - epimenw - einai sthn diaxeirhsh twn 8esewn twn sxolwn. den einai dunaton na mpainoun 100 kai na aporofountai oi 3... buffer overflow!!!!

fusika kapoia apo auta ta epaggelmata pou ta 8ewroume koresmena, sthn ousia den einai, apla oloi 8eloun na doulepsoun ston topo tous. e re file na eisai a8hnaios kai na teliwseis to ma8hmatiko k na perimeneis na piaseis douleia se sxoleio sthn a8hna einai kalos ston egkefalo. sta sxoleia ths eparxeia parakalane gia ka8igites. ki omws protimoun na meinoun sto spitaki tous kai sthn anergia para na pane kapou allou na doulepsoun.
__________________
 click to show




comics
Ο χρήστης soraver δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση