Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 03-03-08, 17:36   #28 Αρχή
soraver
ΥΠΕΡΚΟΠΕΛΙ
 
Το avatar του χρήστη soraver
 
Εγγραφή: 04-06-2006
Περιοχή: Στα βάθη του υπονόμου!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 14.668
Αποστολή μηνύματος μέσω ICQ στον/στην soraver Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην soraver Send a message via Skype™ to soraver
Προεπιλογή

swthrh: kai h le3h gay shmainei eu8umos alla allh enoia exei parei. auto dixnei pws h glwssa einai zwntanh. e8nikisths loipon einai h le3h pou xrhsimopoioun oi dhmosiografoi gia na antikatasthsoun to fasistas

To gegonos pws zoun armonika kai uparxei antalagh apopsewn kai politismou pou arkei. Egw 8a tous feromai kala ane3arthta me to pws tous ferontai oi gurw mou, kai einai polloi san emena. Mpilib me, exw megalwsei parea me polla paidia metanastwn. Exw dei daskalous na tous sumperiferontai san na nai tipota, kai allous na ka8ontai apo panw tous kai na trwne polu xrono boh8wntas tous.

Den diafwnw oti oi gunaikes exoun mikroterh muikh maza, oute pws oi mauroi exoun perissoteres antoxes. O darbinos h3ere ti elege. Apla den dexomai na mou poun pws o X pou den einai ellhnas einai katwteros an8rwpos apo ton Y pou einai. (twra teleutaia ebalan thn kainouria le3h (DNA) sto paixnidi, gia na dwsoun episthmonikh xroia)

Παράθεση:
O ρατσισμος δεν αρεσει και σ'εμενα Σταυρο και ειμαι της αποψης ολοι να εχουμε κοινες ευκαιριες και υποχρεωσεις.Ειμαι της αποψης οτι σαφως δεν ειμαστε ολοι ιδιοι αλλα πρεπει να ειμαστε ισοι και ν'απολαμβανουμε την ιδια ελευθερια και τις ιδιες ευκαιριες στην ζωη.
Εγραψα καπου οτι τασσομαι υπερ των φασιστων και των ακραιων?
Mαλλον φιλε μπερδευτηκες καπου...
anapofeukta thn idia eleu8eria kai tis idies eukairia den mporoume na tis exoume oloi. makari na mporousame alla apexoume para polu ap auto to shmeio.
Eipes pws prepei na kanoume kati gia na alla3oume ta pragmata kai na mhn menoume me ta xeria staurwmena perimenontas tis e3eli3eis, opws akribws prattoun oi e8nikistes. Opote sumfwneis pws prepei na kanoume kapoia kinhsh na prostatepsoume ta EDAFH MAS apo tous 3enous pou ta xoun balei sto mati. Egw diafwnw me to "ta exoun balei sto mati" kai uposthrizw pws einai propaganda twn akrode3iwn apla kai mono gia na feroun kosmo me to meros tous.

Twra gia to an dhlwnw ellhnas, auto einai megalh suzhthsh. Etuxe na gennh8w edw, na zw edw, na milaw th sugkekrimenh glwssa, na exw sugkekrimeno tupo dermatos, xrwma malliwn ktl kai sugkekrimenh fatsa, ta opoia ola mazi prosdiorizoun auto pou apokaleite ellhna. etuxe. 8a mporousa na milaw souaxili kai na foraw kolie apo @@ taurou sto laimo. Opote nai eimai ellhnas, opws eimai xontros, maurontumenos, a8hnaios, neos, spoudasths, argosxolos, tempelhs kai polla akoma

anna: 8a prepe na einai. 8a prepe na mhn se endiaferei h hpeiros alla to meros pou zeis esu. opws 8a prepe na mhn uparxoun sklaboi, na mhn ginontai polemoi, na mporoun na pantreutoun oi omofulofiloi kai polla akoma.
O filos sou o John exei grapsei ena wraio tragoudi pou ta leei auta prin bgaloun to LSD apo ta ergasthria bebaia
__________________
 click to show




comics
Ο χρήστης soraver δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση