Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 25-10-06, 09:28   #11 Αρχή
soraver
ΥΠΕΡΚΟΠΕΛΙ
 
Το avatar του χρήστη soraver
 
Εγγραφή: 04-06-2006
Περιοχή: Στα βάθη του υπονόμου!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 14.668
Αποστολή μηνύματος μέσω ICQ στον/στην soraver Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην soraver Send a message via Skype™ to soraver
Προεπιλογή

sto sxoleio se ena apo keina ta ma8hmata pou me to zori ta pernaga, akoma k stis panellhnies eixame ena apo dauta, eixe ena sxediaki, to elege "h puramida twn anagkwn" pou 3ekinas apo th bash k proxwras pros ta panw. pou ousiastika elege pws gia na ftaseis se shmeio na asxolh8eis me ton psuxismo sou, me diafores filosofies ktl prpei na peraseis apo to stadio "den exw na faw" "prepei na ntu8w, na meinw kapou" "prepei na pidi3w" k ola auta ta basika.
8elw na pw pws h kata8lipsh k ola auta ta sunafh pou kanoun plousious tous "filous me to roloi akribias" einai modes ths sugxronhs koinwnias, oi opoies sthn ploionothta tous epibalontai apo tous ri8mous pou zoume ktl.
pisteueis pws o pappous mou pou htan sto liotribi k ebgaze ladi eixe xrono gia na anarwth8ei "ti sta diala exw kanei la8os???" ?? mpa...
parolauta k tote pa8ainan kardiaka noshmanata k ka8e eidous as8enies pou fusika ta aitia den htan h kakh psuxologia.
__________________
 click to show




comics
Ο χρήστης soraver δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση