Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 01-10-06, 20:33   #4 Αρχή
soraver
ΥΠΕΡΚΟΠΕΛΙ
 
Το avatar του χρήστη soraver
 
Εγγραφή: 04-06-2006
Περιοχή: Στα βάθη του υπονόμου!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 14.668
Αποστολή μηνύματος μέσω ICQ στον/στην soraver Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην soraver Send a message via Skype™ to soraver
Προεπιλογή

xex se pnigei to dikio e? ppp

h alh8eia einai pws to xoun paragamhsei to 8ema... trexoun ekei pou den prepei / mporoun na tre3oun k to paizoun gamiades k odhgares...

parolauta 8elw na dw ti 8a sxoliasei o SS (an 8umi8ei na perasei kamia bolta)

btw den sumfwnw se ola osa egrapses... den einai dunaton na phgainw egw ta3idi se dromo me 4 lorides k na einai o mparmpas mprosta mou sthn aristerh me 80 'h estw me 100....



apo thn allh den einai epikindina mono ta tsogklania pou trexoun... einai epikindunoi k oi tarifes pou 3exnane to flas k ta alarm, k pou enw epitaxunoun me 3h stamatane na paroun pelath, k fusika oi pappoudes pou den 3erw giati sta 70 tous odhgoun akoma kai oi "odhgoi ths kuriakhs" pou enw exoun 20 xronia to diploma einai sa na bghkan molis apo to autokinhto tou daskalou....
na mhn pw gia ta mhxanakia pou pane opou 8eloun, kanoun oti tous klsei k sto telos se brizoun ki olas giati enw exeis to flas gia na stripseis de3ia stribeis ki ekeinoi frenaroun gia na mh se xtuphsoun....


pantws auto pou apolambanw egw einai na blepw ta gnwsta tsogkania na kanoun tsirimonies sto dromo me ta peiragmena toutoudakia tous k na tous pataei to koutsoulismeno FP DDD

@mad ki esu 8elw na pareis 8esh.... an ki esu odhgeis pio sobara apo thn ploionothta... panta anoigeis flas....

alh8eia sas exei tuxei na phgainete sto dromo san an8rwpoi k 3afnika na skaei apo to pou8ena ena podhlato, na ka8etai aristera k meta teliws apsuxologita na stribei de3ia?
ekei pou barate thn 60ra sthn katexakh, na stribei mprosta sas peripoliko apo thn anti8eth k na mpainei se stenaki?
na prospa8eite na mpeite sthn iera odo apo to potami k na blepete mprosta sas forthgakia parkarismena sta de3ia tou dromou (sto potami aka leoforos khfisou) giati exoun "petaxtei" se ena magazi apo th mesa pleura tou dromou?

na kolate mish wra sthn iera odo giati apo 2 lorides exei ginei mia giati exei stamathsei ena autokinhtadiko na adeiasei thn pramatia tou sth skoda k sthn ka8e skoda?

na proxwrate me ta fusiologikotata 5-15 se stenaki k na anoigei thn porta o pappous na bgei apo to ama3i?

na prospa8eite na mpeite sta kammena bourla apo thn e8nikh k na blepete mprosta sas mia ntalika me alarm k 3afnika na stamataei epi ths e8nikhs k na anoigei thn porta k na bgainei e3w? k na leei ki apo panw pws "anapse alarm"

me fountwses twra..... paw na kinigisw kanan tarifa............
__________________
 click to show




comics
Ο χρήστης soraver δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση