KakaPaidia.gr

Επιστροφή   KakaPaidia.gr > ΣΧΟΛΗ ΚΑΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ > Κινηματογράφος, Θέατρο

Κινηματογράφος, Θέατρο Πάρτε το φτυάρι και θάψτε!

Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 19-05-08, 11:19   #1 Αρχή
Freeman
I live my own script...

Το avatar του χρήστη Freeman

Περιοχή: In a storyline..
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην Freeman Αποστολή μηνύματος μέσω Yahoo στον/στην Freeman Send a message via Skype™ to Freeman
Προεπιλογή Ταινία ο "Αλχημιστής" του Paulo Coelho.

Ταινία αναμένεται να γίνει το πασίγνωστο βιβλίο "ο Αλχημιστής".
Σκηνοθέτης θα είναι ο "Μορφέας" των Matrix που απο την ηθοποιία στρέφεται και στην σκηνοθεσία.

Περιγραφή: 'Ένας νεαρός Ισπανός βοσκός, ο Σαντιάγο, αποφασίζει ν' αναζητήσει τη μοίρα του. Η αναζήτησή του θα τον οδηγήσει στη Σαχάρα και τις πυραμίδες της Αιγύπτου. Στο ταξίδι του θα γνωρίσει σοφούς βασιλιάδες και αλχημιστές. Ακολουθώντας τα σημάδια της μοίρας, θα συναντήσει μυστηριώδεις ανθρώπους και θα 'ρθει αντιμέτωπος με παράξενες καταστάσεις. 'Έτσι θα του τεθούν τα θεμελιώδη ερωτήματα της ύπαρξης, που θα τον αλλάξουν για πάντα. Θ' ανακαλύψει όμως ότι, όταν μπορεί κανείς να συγκεντρώνεται στο παρόν, τότε είναι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος. 'Όπως είπε και ο ίδιος ο συγγραφέας μιλώντας για τον Αλχημιστή, «το σύμπαν συνωμοτεί για να μας βοηθήσει, όταν προσπαθούμε να ζήσουμε το προσωπικό μας όνειρο». Μέσα απ' αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο, όπου συναντιέται ο μυστικισμός του Μεσαίωνα με το τραγούδι της ερήμου, ο Κοέλο μάς ανοίγει το παλιό μονοπάτι για τη γνώση του κόσμου: αυτό που περνά από την καρδιά.

Weinsteins to Bring The Alchemist to the Big Screen
Source: The Weinstein Company
May 19, 2008

The Weinstein Company announced today at the Cannes Film Festival that Harvey Weinstein will produce Paulo Coelho's international best-selling novel "The Alchemist" and that The Weinstein Company will hold exclusive world-wide motion picture and television rights for the film.

Since its debut in Brazil in 1988, Paulo Coelho's "The Alchemist" has captured the hearts and minds of millions of readers across the world selling over 30 million copies and reaching first place on best-seller lists in 18 countries. The book has also captivated a new generation of readers and has appeared on The New York Times bestseller list for 34 weeks, placing at #6 on this week's paperback trade fiction list.

The Weinstein Company is currently in negotiations with an Academy Award® winning screenwriter to adapt the novel into a screenplay, which will be announced shortly. Production teams from past Weinstein produced films, such as Gangs of New York, Cold Mountain, The English Patient, and The Aviator, will be brought on board to work on the film. As producer, Harvey Weinstein has already begun to scout locations all over the world.

Various locations in Europe, as well as the Middle East, including Jordan, Abu Dhabi and Northern Africa will serve as backdrops for this global shoot. To join Fishburne in the cast, a search in Spain and Latin America for the role of Santiago will start shortly and other stars are expected to be announced to round out the cast.

Harvey Weinstein, co-chairman of The Weinstein Company stated: "Personally producing a project is rare for me, but bringing 'The Alchemist' to the screen has been my dream. It is a spiritual and moving story and I am thrilled to be working side by side with Laurence. The pieces are now in place to jump start this project and we are eager to get going."

Paulo Coelho stated: "I am very happy that my book will be filmed in the way I intended it to be and I hope the spirit and simplicity of my work will be preserved. I am excited my friend Laurence Fishburne and Harvey Weinstein will be working together."

In addition to Weinstein, as previously announced, Laurence Fishburne ("The Matrix" trilogy) will direct, star and produce the adaptation along with his producing partner Helen Sugland and their production company Cinema Gypsy. Paula Weinstein and Kathy Morgan are serving as executive producers, along with Steven Markoff and Bruce McNall from A-Mark Entertainment.

Said Laurence Fishburne: "This is a special project that now has a special team behind it to ensure that its path to the big screen is handled with the proper care it deserves. I am looking forward to directing it, acting in it, and collaborating with Harvey Weinstein to produce a beautiful film that will do justice to Paulo's enormously successful novel."

"We are so pleased we were able to assist our client and friend Laurence Fishburne get his passion project, this beautiful book and story made into a film with Harvey Weinstein and The Weinstein Company, who understand how to make and market material as rare and exceptional as this," stated Sam Gores, Chairman of Paradigm.

The Alchemist is the magical story of Santiago, an Andalusian shepherd boy who yearns to travel in search of a worldly treasure as extravagant as any ever found. From his home in Spain he journeys to the markets of Tangiers and across the Egyptian desert to a fateful encounter with the alchemist. The story of the treasures Santiago finds along the way teaches us, as only a few stories have done, about the essential wisdom of listening to our hearts, learning to read the omens strewn along life's path, and, above all, following our dreams.

Paulo Coelho is one of the most successful authors of all time. His books have sold over 100 million copies, have been translated into 67 languages and released in more than 150 countries.
Παλιά 19-05-08, 11:53   #2 Αρχή
soraver
ΥΠΕΡΚΟΠΕΛΙ

Το avatar του χρήστη soraver

Περιοχή: Στα βάθη του υπονόμου!
Αποστολή μηνύματος μέσω ICQ στον/στην soraver Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην soraver Send a message via Skype™ to soraver
Προεπιλογή

xaxaxaxa
eleos re

kai meta 8a bgoun kai 8a lene pws h tainia isopedwse to biblio
xaxaxaxaxaxaxa

comics
Ο χρήστης soraver δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 19-05-08, 11:58   #3 Αρχή
Freeman
I live my own script...

Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην Freeman Αποστολή μηνύματος μέσω Yahoo στον/στην Freeman Send a message via Skype™ to Freeman
Προεπιλογή

Όχι ντάξει. Σχεδόν ποτέ μιά ταινία δέν έχει ισοπεδώσει το βιβλίο. Ακόμα και στον κώδικα da vinci. Αλλα και στο lord of the rings, δέν το συζητώ κάν.
Παλιά 19-05-08, 13:41   #4 Αρχή
soraver
ΥΠΕΡΚΟΠΕΛΙ

Το avatar του χρήστη soraver

Περιοχή: Στα βάθη του υπονόμου!
Αποστολή μηνύματος μέσω ICQ στον/στην soraver Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην soraver Send a message via Skype™ to soraver
Προεπιλογή

xmmm
to eipa me thn kakh ennoia

to biblio a8lio h tainia mporei na blepetai
an kai xlwmo to brhskw...

comics
Ο χρήστης soraver δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 19-05-08, 15:23   #5 Αρχή
pastoula
υπόθετο

Το avatar του χρήστη pastoula

Περιοχή: Σεϊχέλες
Προεπιλογή

ax, auth h apergia twn senariofrafwn!!!!!!!!!!!!!!!!

kai ta stroumfakia tainia 8a kanoun!

Τώρα τελευταία, έτσι ξυπνάω
 click to show
Ο χρήστης pastoula δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 19-05-08, 15:25   #6 Αρχή
Freeman
I live my own script...

Προεπιλογή

Αναρωτιέμαι ποιοί θα είναι πρωταγωνιστές. Ελπίζω κάποιοι άγνωστοι καινούριοι ηθοποιοί. Μήν μου βάλουν κανένα Αμερικανόφατσα ξανθομπιζμπίκη, θα λυποθυμίσω!!
Παλιά 19-05-08, 15:30   #7 Αρχή
maRtina
viva la κλαψα!

Το avatar του χρήστη maRtina

Περιοχή: Θεσαλλονίκη
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην maRtina Send a message via Skype™ to maRtina
Προεπιλογή

LOL 8A LIPO8IMISO LEEI

click to show

Yet I know that the goal
Is to keep me from falling
"

Ο χρήστης maRtina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 19-05-08, 15:34   #8 Αρχή
pastoula
υπόθετο

Το avatar του χρήστη pastoula

Περιοχή: Σεϊχέλες
Προεπιλογή

εγω παλι θα γελασω πολυ!

Τώρα τελευταία, έτσι ξυπνάω
 click to show
Ο χρήστης pastoula δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 19-05-08, 18:44   #9 Αρχή
Xouanita
Χαζοχαρούμενη housewife

Το avatar του χρήστη Xouanita

Περιοχή: Στην καρδια του κακόπαιδου
Προεπιλογή

Παρε φάση να δουμε τον Χαρυ Ποτερ (μεγαλωμένο πια. Ξερω, ειναι κουλός συνειρμός αλλά αφου μου ήρθε να μη το πω?) ή τον Τζονι Ντεπ (που ειναι και σκουρόχρωμο το καμάρι μου και κάνει για Ισπανος).
θα γελάσει ο κάθε πικραμένος!
Ο χρήστης Xouanita δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 19-05-08, 18:46   #10 Αρχή
Xouanita
Χαζοχαρούμενη housewife

Το avatar του χρήστη Xouanita

Περιοχή: Στην καρδια του κακόπαιδου
Προεπιλογή

Ασχετο: εγώ θελω να παιξει αυτός που πρωταγωνιστούσε στο "Αρωμα". Δεν ξερω γιατί. Και τη γυναικα της ερημου η Αντζελινα!
Ο χρήστης Xouanita δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές