Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Freeman
Είναι δε σαφές ότι για τα προβλήματα, που προκάλεσαν οι πολύωρες διακοπές ρεύματος, στους καταναλωτές και στις μικρές επιχειρήσεις, υπεύθυνη είναι μόνο η διοίκηση της ΔΕΗ και σε καμία περίπτωση οι εργαζόμενοι. Σύμβαση οι καταναλωτές έχουν κάνει με την ΔΕΗ και όχι με την ΓΕΝΟΠ. Γι αυτό η διοίκηση της ΒΙΟΖΩ καλεί όλους τους καταναλωτές να την ενημερώσουν στο τηλεομοιότυπο (fax) 210-5222323 είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση email@biozo.org για ότι πρόβλημα έχει προκύψει από τις διακοπές του ρεύματος, ώστε να γίνει συλλογική αγωγή ενάντια στην διοίκηση της ΔΕΗ.
Εκφράζουμε δε τη λύπη μας που ο κρατικός φορέας «συνήγορος του καταναλωτή» κάλεσε τους καταναλωτές να προβούν σε καταγγελίες ενάντια στην ΓΕΝΟΠ.
|
α) Ναι καλάαααααααα, στάνταρ, οπωσδήποτε!!!! Ετσι θα γινει και θα πάρουμε τρελές αποζημιώσεις όλοι! Σου κάηκε η τηλεόραση, το ψυγειο, το πλυντήριο? Ολα θα σου τα αντικαταστησουν! Βρε ειμαστε με τα καλά μας?
β) Αυτό ειναι το θέμα τους? Ας μας πει κάποιος ποιος αποφασίζει πόσες ώρες, πότε και που θα κοπεί το ρευμα. Ειμαι πολύ περίεργη να μάθω με τι κριτήρια τα αποφασίζουν αυτά. Γιατί στο σπίτι κόπηκε 1 φορά και στο γραφείο μου ΚΑΘΕ βραδυ, έτσι για να μην δουλεψω. Θα με αποζημιώσουν κι εμενα αν έπαθα ζημιά απ αυτό?