Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 09-11-06, 22:43   #13 Αρχή
soraver
ΥΠΕΡΚΟΠΕΛΙ

Το avatar του χρήστη soraver

Περιοχή: Στα βάθη του υπονόμου!
Αποστολή μηνύματος μέσω ICQ στον/στην soraver Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην soraver Send a message via Skype™ to soraver
Προεπιλογή

Mia efhmerida prwtistws gemizei tis mises selides ths me diafora ar8ra (gia na gemisei tis allesmises me aggelies, diafimhseis kai ar8ra katopin paraggelias), k meta plhroforei.
to sugkekrimeno htan ena polu endiaferon ar8ro pou an den to diabaseis me skopo na sigoureuteis pws o copperfield den kanei boltes me skoupes pernontas mprosta ap to feggari sthn panselino, alla gia na plhrofori8eis pws ginontai kapoia apo ta kolpa tou, 8a sou afhsei mia kalh entuposh.
pistepse me, protimw ena ar8ro analoghs 8ematologis, para oles autes tis koinonikopolitikooikonomikes saboures pou mas pasaroun ws enhmerwsh. pleon fobountai na grapsoun thn apopsh tous ekei pou prepei, k grafoun apopseis allwn oi opoies 8a tous boh8hsoun na antepe3el8oun sthn ka8hmerinothta (call me didaxtra frontisthriou).
oso gia ton geller, den htan tsarlatanos. exoume zwntanh apodei3h th 8eopoula
(an den 3ereis k th 8eopoula prepei na peraseis apo to bw-gt gia special enhmerwsh)

comics
Ο χρήστης soraver δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση