Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Makjunior
Απο Τρίπολη έως Σπάρτη και μετέπειτα έως Μονεμβάσια, ο δρόμος έχει το μαύρο του το χάλι. ...Φαντάζομαι κάτι ανάλογο θα γίνει κ στην περίπτωση της Κορίνθου- Πατρών.
|
Για την Κορίνθου - Πατρών μιλούσα, που απ' ό,τι ξέρω αρχικά ήταν να γίνει καινούρια χάραξη αλλά τώρα αποφάσισαν να κρατήσουν γενικά τη χάραξη της Νέας Εθνικής. Οπότε δεν θα υπάρχει εναλλακτική λύση για ταξίδι χωρίς διόδια (η Παλιά Εθνική είναι τελείως ακατάλληλη).
Όμως είναι παράλογο να μαζεύουν λεφτά (και μάλιστα αυξημένα) *πριν* καν αρχίσουν το έργο. Το φυσιολογικό είναι η κατασκευάστρια εταιρεία να φτιάξει το δρόμο (παίρνοντας, φυσικά, δάνειο) και μετά ν' αρχίσει να εισπράττει. Έτσι θα έχουν και κίνητρο να το τελειώσουν έγκαιρα. Τώρα τι κίνητρο έχουν? Αφού το χρήμα θα μαζεύεται και με τον παλιό δρόμο.
Στην Ελλάδα έχουμε την τάση όταν κάτι (συνηθως δημόσιο) δεν δουλεύει καλά αντί να το αλλάζουμε προς την πλευρά που θα διορθώσει το ελάττωμα να πηγαίνουμε στην άλλη κατεύθυνση... λες και δεν είναι οι ίδιοι διεφθαρμένοι άνθρωποι που διευθύνουν τις ιδιωτικές εταιρείες και χωρίς καν τον ελάχιστο έλεγχο που ασκείται από πολίτες, ενώ θα πρέπει να βγάζουν και μπόλικα κέρδη πράγμα όχι απαραίτητο για μια δημόσια επιχείρηση. Τα κρατικά μονοπώλια αντικαθίστανται από ιδιωτικά. Η λεγόμενη "δωρεάν παιδεία" δεν είναι δωρεάν λόγω φροντιστηρίων κλπ.? Την κάνουμε ιδιωτική, δηλαδή κατά πολύ ακριβότερη. Το (δημόσιο) ραδιόφωνο και η τηλεόραση πάσχουν από ποιότητα και αντικειμενικότητα? Αφήνουμε ιδιωτικά (αποκαλώντας τα "ελεύθερα" ενώ μόνο ελεύθερα δεν είναι) που είναι εκατό φορές χειρότερα. Κλπ κλπ κλπ.