Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 04-10-06, 14:35   #2 Αρχή
soraver
ΥΠΕΡΚΟΠΕΛΙ
 
Το avatar του χρήστη soraver
 
Εγγραφή: 04-06-2006
Περιοχή: Στα βάθη του υπονόμου!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 14.668
Αποστολή μηνύματος μέσω ICQ στον/στην soraver Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην soraver Send a message via Skype™ to soraver
Προεπιλογή

mmmm gia na doume
3ekinontas apo ta kinhta: kapote htan polu polu akriba, to 3erw giati sthn oikogeneia uparxei apo thn arxh sxedon kinhto... logw douleias blepeis.
Oi times ekei exoun pesei paaara polu, k kapoies prosfores einai ontws prosfores, alla ta xoume 3anapei. an den 8es na plhrwneis mila apo to sta8ero, ki an ki auto sou fainetai akribo (edw sumfwnw, EINAI akribo) plhrwse kana voip na milas me 5e ef orou zwhs (ths eraireias )

twra ta guropitia, ti sugkrineis? sygkrineis ta dika sas 220 pou sas fernei ena pragma NA (me to sumpa8io) me ta dika mas edwkatw pou einai tosadoulia 'h me auta ths krhths pou epishs einai tosadoulia alla exoun thn idia timh me ta dika sas...

pantws mia timh sthn agora se kapoio proion prepei na uparxei, gia na sunexisoun na zoun oi epixeirhseis... eidika se magazia opws ta soublatzidika k ta guradika...

twra otan milame gia megales biomhxanies opws autes tou galaktos... e ok ti na pw... den 3erw....
__________________
 click to show




comics
Ο χρήστης soraver δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση