|
Ο κακός ο μύλος όλα τα αλέθει Τα περί ανέμων... |
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
![]() |
#1
![]() |
Χαζοχαρούμενη housewife
![]() Εγγραφή: 09-02-2007
Περιοχή: Στην καρδια του κακόπαιδου
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 7.124
|
![]()
Αυξάνονται από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας οι τιμές των διοδίων από 2 ευρώ σε 2,80 ευρώ για τα ΙΧ αυτοκίνητα στους υφιστάμενους σταθμούς διοδίων της Εθνικής οδού Ελευσίνας - Κορίνθου - Πατρών, σε μία μόνο κατεύθυνση, όπως ισχύει και σήμερα.
Οι οδηγοί θα καταβάλλουν αυξημένα διόδια στους σταθμούς Ελευσίνα, Ισθμός, Ν.Πέραμος, Αγ.Θεόδωροι, Ζευγολατιό, Ρίο. Εντός του μηνός θα δοθεί και η δυνατότητα χρήσης του e-pass της Αττικής οδού στον άξονα Ελευσίνα- Κόρινθος- Πάτρα, κάτι που ισχύει ήδη στον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος- Τρίπολη. Σήμερα, για να μεταβεί κάποιος με ΙΧ από την Αθήνα στην Πάτρα και να επιστρέψει στην Αθήνα καταβάλλει συνολικά τέλη διοδίων 9 ευρώ, ενώ τις ερχόμενες ημέρες το ποσό αυτό θα ανέβει περίπου στα 11,2 ευρώ. Οι αυξήσεις αποφασίστηκαν για την κάλυψη μέρους της συνολικής δαπάνης του έργου (2,8 δισ. ευρώ) κατασκευής, λειτουργίας και συντήρησης του αυτοκινητοδρόμου. Τα έργα μετατροπής της Εθνικής οδού Ελευσίνα - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα σε αυτοκινητόδρομο θα έχουν ξεκινήσει ως τον Μάρτιο του 2009. Για την ολοκλήρωση του κρίσιμου τμήματος Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος απαιτούνται τριάμισι χρόνια και για το υπόλοιπο τμήμα μέχρι την Τσακώνα άλλα δυόμισι-τρία χρόνια. http://www.in.gr/news/article.asp?ln...2&lngDtrID=244 Θα τον φτιάξουν όμως? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2
![]() |
Capten Nick
![]() Εγγραφή: 04-06-2006
Περιοχή: Everywhere
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 4.681
|
![]()
έτσι για να γουστάρουμε
![]()
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3
![]() |
ο γητευτής των σκύλων...
![]() Εγγραφή: 15-07-2007
Περιοχή: Αθήνα-Ξάνθη
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.170
|
![]()
Θα το φτιάξουν... να ναι καλά o Ακτωρ, κ η j&p αβαξ... (ή αλλιώς "Μωρέας" όπως λένε την κοινοπραξία...) με δημόσιο χρήμα δεν γίνονται έργα πια... .-
__________________
click to show |
![]() |
![]() |
![]() |
#4
![]() |
Gourouni apo ratsa
![]() Εγγραφή: 07-10-2006
Περιοχή: USA
Μηνύματα: 1.443
|
![]()
Κι όταν το φτιάξουν (οπότε δεν θα έχουν πια έξοδα κατασκευής αλλά μόνο συντήρησης) θα συνεχίσουν να εισπράττουν τα ίδια διόδια (ή, μάλλον, κατά πολύ αυξημένα, διότι τόσα πληρώνατε, θα σου λένε, όταν ήταν καρόδρομος, τώρα που φτιάχτηκε πληρώστε παραπάνω). Και δεν θα κάνουν καινούρια χάραξη. Δηλαδή πήραν έτοιμο δρόμο φτιαγμένο με τα λεφτά των φορολογουμένων και αρμέγουν χωρίς να κάνουν τίποτε δήθεν για να μαζέψουν λεφτά ώστε απλώς να τον φαρδύνουν. Ωραία κομπίνα. Πληρώσατε για να πρωτοφτιαχτεί ο δρόμος που τους δόθηκε στο πιάτο, πληρώνετε για να τον βελτιώσουν (πολύ πριν αρχίσουν τα έργα), και θα ξαναπληρώνετε όταν το φτιάξουν για να χρησιμοποιείτε το δρόμο που πληρώσατε για να φτιαχτεί
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5
![]() |
ο γητευτής των σκύλων...
![]() Εγγραφή: 15-07-2007
Περιοχή: Αθήνα-Ξάνθη
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.170
|
![]()
σε ορισμένα σημεία γίνεται καινούρια χάραξη... πιο συγκεκριμένα, για τον δρόμο Κόρινθο- Σπάρτη (το οποίο κ κάνω αρκετά συχνά). Ο δρόμος έως Τρίπολη είχε φτιαχτεί περίπου στο '91 με αρκετές παραλήψεις, π.χ. δεν υπήρχε έρισμα κ αυτό γιατί παρά τις προδιαγραφές π είχαν έρθει μαζί με το πακέτο χρημάτων απο Ε.Ε. δεν τηρήθηκαν γιατί δεν έβγαιναν οικονομικά (κάποιοι υπουργοί κ αφεντάδες έφτιαξαν σπίτια κ περιουσίες με τον δρόμο αυτό). Οι στροφές στην περιοχή του Αρτεμισίου είναι αρκετά απότομες κ κατα συνέπεια επικίνδυνες. Μέχρι Τρίπολη, λοιπόν, έχουν αναλάβει τη διαπλάτυνση της οδού, κ την κατασκευή σηράγγων, ώστε να ομαλοποιηθεί η χάραξη της οδού. Επίσης έχει ξεκινήσει η διάνοιξη της 2ης σήραγγας του Αρτεμισίου η οποία κ είχε σταματήσει λόγω χρημάτων ανεπίσημα κ λόγω υπογείων υδάτων επίσημα. Απο Τρίπολη έως Σπάρτη και μετέπειτα έως Μονεμβάσια, ο δρόμος έχει το μαύρο του το χάλι. Πιο πολλά είναι τα εκκλησάκια, παρά τα δέντρα... Δεν θυμάμαι φορά που να κατεβαίνω στο χωριό κ να έχει βρέξει κ να μη δώ τουλάχιστον 1-2 ατυχήματα. Ο δρόμος έχει κάκιστη χάραξη (ανάποδη κλίση στροφής , κ απότομο κλείσιμό της σε αρκετά σημεία) και η άσφαλτος γλιστράει πάρα πολύ. Ακόμη κ με το όριο να πηγαίνεις σε πολλά σημεία κινδυνεύεις. Φέτος, ανέλαβαν ιδιωτικές εταιρίες (Μωρέας) τη χάραξη νέας οδού απο τη Σελασία (την έχουμε κάνει κ στα αρχαία
![]()
__________________
click to show |
![]() |
![]() |
![]() |
#6
![]() |
|
Gourouni apo ratsa
![]() Εγγραφή: 07-10-2006
Περιοχή: USA
Μηνύματα: 1.443
|
![]() Παράθεση:
Όμως είναι παράλογο να μαζεύουν λεφτά (και μάλιστα αυξημένα) *πριν* καν αρχίσουν το έργο. Το φυσιολογικό είναι η κατασκευάστρια εταιρεία να φτιάξει το δρόμο (παίρνοντας, φυσικά, δάνειο) και μετά ν' αρχίσει να εισπράττει. Έτσι θα έχουν και κίνητρο να το τελειώσουν έγκαιρα. Τώρα τι κίνητρο έχουν? Αφού το χρήμα θα μαζεύεται και με τον παλιό δρόμο. Στην Ελλάδα έχουμε την τάση όταν κάτι (συνηθως δημόσιο) δεν δουλεύει καλά αντί να το αλλάζουμε προς την πλευρά που θα διορθώσει το ελάττωμα να πηγαίνουμε στην άλλη κατεύθυνση... λες και δεν είναι οι ίδιοι διεφθαρμένοι άνθρωποι που διευθύνουν τις ιδιωτικές εταιρείες και χωρίς καν τον ελάχιστο έλεγχο που ασκείται από πολίτες, ενώ θα πρέπει να βγάζουν και μπόλικα κέρδη πράγμα όχι απαραίτητο για μια δημόσια επιχείρηση. Τα κρατικά μονοπώλια αντικαθίστανται από ιδιωτικά. Η λεγόμενη "δωρεάν παιδεία" δεν είναι δωρεάν λόγω φροντιστηρίων κλπ.? Την κάνουμε ιδιωτική, δηλαδή κατά πολύ ακριβότερη. Το (δημόσιο) ραδιόφωνο και η τηλεόραση πάσχουν από ποιότητα και αντικειμενικότητα? Αφήνουμε ιδιωτικά (αποκαλώντας τα "ελεύθερα" ενώ μόνο ελεύθερα δεν είναι) που είναι εκατό φορές χειρότερα. Κλπ κλπ κλπ. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7
![]() |
ο γητευτής των σκύλων...
![]() Εγγραφή: 15-07-2007
Περιοχή: Αθήνα-Ξάνθη
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.170
|
![]()
υπάρχει κανείς εδώ, και γενικότερα στην Ελλάδα, ο οποίος να είχε στη διάθεση του ένα μέσον και να μην το εκμεταλλεύτηκε για να κάνει τη δουλειά του?? να γιατί ποτέ δεν λειτούργησε σωστά δημόσιος φορέας στην Ελλάδα. Και δεν πρόκειται να λειτουργήσει, δυστυχώς ποτέ, αν δεν αλλάξει αυτή η νοοτροπία. Η αξιοκρατία δεν λειτουργεί στη χώρα αυτή, παρά ο νόμος της φύσης... Επιβιώνει όποιος έχει ισχυρό μέσον.
Με δημόσιο χρήμα έγινε και η Εγνατία οδός, γιατί όμως δεν υπάρχουν χώροι στάθμευσης, και σωστή Λ.Ε.Α. στο μεγαλύτερο μήκος της? γιατί αν γινόντουσαν όλα σωστά (όπως είχαν σχεδιαστεί) δεν θα έφταναν τα λεφτά για να φάνε όλοι. Το χειρότερο όμως είναι πως η νοοτροπία αυτή περνάει απο γενιά σε γενιά και αντί να διορθώνεται χειροτερεύει (χωρίς να βγάζω την ουρά μου απ έξω). Τα ίδια θα έκανα κ εγώ κ ο καθένας μας. και γιατί? γιατί επικρατεί η νοοτροπία πως, ¨αν δεν τα φάω εγώ θα τα φάει ο επόμενος". Δυστυχώς η νοοτροπία αυτή δεν αλλάζει, είμαστε όλοι συμμέτοχοι, μιας κ αντί να καταδικάζουμε κ τους υπεύθυνους, τους επικροτούμε ξαναψηφίζοντας τους.
__________________
click to show |
![]() |
![]() |
![]() |
#8
![]() |
Χαζοχαρούμενη housewife
![]() Εγγραφή: 09-02-2007
Περιοχή: Στην καρδια του κακόπαιδου
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 7.124
|
![]()
"Εισαι η ελπίδα μας..."
![]() Καλά τα λες βρε κορώνι μ'. Ετσι ειναι και δυσκολα αλλάζει. Αυτά με την έλλειψη χώρων στάθμευσης στην Εγνατια (και στην Αττική ασφαλώς), την έλλειψη παράπλευρων δρόμων (S.R.), την υπαρξη κακού φωτισμού, κακής ποιότητας οδοστρώματος που αρχίζει άμεσα να φθειρεται και των ανήκουστα ανάποδων κλίσεων (εχεις δει πως φευγει το αμάξι σε δρόμο με "αναποδη κλίση"), εχουν γίνει κανόνας! Κακοτεχνιες? Παραλείψεις? Κακός σχεδιασμός? Κακή εφαρμογή των μελετών? Ασχετοι υπάλληλοι του Δημοσιου που δεν ξέρουν να ελέγξουν τα έργα που παραλαμβάνουν? ή μήπως όλα αυτά μαζί? Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Xouanita : 16-09-08 στις 22:17. Αιτία: missing "σ" |
![]() |
![]() |
![]() |
#9
![]() |
ο γητευτής των σκύλων...
![]() Εγγραφή: 15-07-2007
Περιοχή: Αθήνα-Ξάνθη
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.170
|
![]()
ειδικά σε ό,τι αφορά την Πελοπόννησο, οι περισσότεροι δρόμοι είναι αυτοί που φτιάχτηκαν επί χούντας. Παρά τα όσα αρνητικά της, ήταν η μόνη περίοδος όπου έγιναν έργα στην Πελοπόννησο... Πώς γινόντουσαν τότε τα έργα? κατά την κρίση του μπουλντοζιέρη οι κλήσεις του δρόμου... δεν υπήρχε χρόνος χρήμα για τοπογράφους που με το θεοδόλιχο (τότε) να σου δώσουν υψόμετρα... με το μάτι όλα... ενώ τώρα π και χρήμα υπάρχει κ χρόνος υπάρχει, και τεχνολογία υπάρχει, και επιστήμονες (παραπάνω από αξιόλογοι)... πάλι δεν γίνονται σωστά... με το μάτι πάλι... γιατί κ ο τοπογράφος θέλει χρήματα... οι μελέτες γίνονται σωστές, όπως πρέπει... στην πράξη είναι το θέμα.. αν τα έργα ξεκίναγαν στην ώρα τους, δεν θα πίεζε το χρονοδιάγραμμα και θα υπήρχε και η σχετική άνεση να γίνουν σωστά. επιπλέον στο θέμα χρόνου ας συνυπολογιστεί η όποια γραφειοκρατία, και αρχαιολογική υπηρεσία. Για παράδειγμα, στην αττική οδό, γινόταν η διάνοιξη της οδού και αμέσως έριχναν την υπόβαση ώστε να μην προλάβει να έρθει κλιμάκιο της αρχαιολογικής που θα προκαλούσε πάγωμα εργασιών.
__________________
click to show |
![]() |
![]() |
![]() |
#10
![]() |
Gourouni apo ratsa
![]() Εγγραφή: 07-10-2006
Περιοχή: USA
Μηνύματα: 1.443
|
![]()
Σωστά όλα αυτά. Και ποιοί κάνανε αυτές τις στραβές κατασκευές? Δημόσιοι υπάλληλοι? Όχι. Ιδιωτικές εταιρείες, κοινοπραξίες κλπ. που αναλάμβαναν το φτιάξιμο. Το δημόσιο περιοριζόταν στη χρηματοδότηση και στον (υποτιθέμενο) έλεγχο. Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι θα γίνει καλύτερα η δουλειά τώρα που και την εκμετάλλευση θα την έχουν ιδιωτικές εταιρείες? Πάλι δωροδοκίες, μίζες και "ημέτεροι" θα επικρατούν. Τίποτε δεν θα αλλάξει, απλώς θα γίνουν όλα - έγιναν ήδη - ακριβότερα.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|