Κατασκευή μετρό Θεσσαλονίκης
Σύμφωνα με τη μελέτη που υποβλήθηκε στην ΕΤΕπ το μετρό θα ξεκινά από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και θα τελειώνει στην περιοχή Βότση, όπου θα είναι και το αμαξοστάσιο. Θα έχει μήκος 9,5 χιλιόμετρα και όλες οι κατασκευές θα είναι υπόγειες εκτός από το αμαξοστάσιο και το συνεργείο που θα είναι επίγειο. Η χάραξη του μετρό ακολουθεί τις οδούς Μοναστηρίου, Ν. Εγνατίας, Κατσιμίδη, Δελφών, Σόλωνος, Παπαδάκη και Παπαναστασίου, κοντά στην περιοχή του Βότση, με 13 συνολικά σταθμούς. Μελλοντική επέκταση σχεδιάζεται προς Λαγκαδά και Καλαμαριά.
Οι σημαντικές διαφορές του μετρό Θεσσαλονίκης, που αποτελούν βελτιώσεις σε σχέση με τις Γραμμές 2 και 3 του μετρό της Αθήνας, είναι ότι θα υπάρχουν δύο μονές ανεξάρτητες σήραγγες (αντί της μιας σήραγγας διπλής τροχιάς στο μετρό της Αθήνας) καθώς και σύστημα θυρών επί των αποβάθρων κάθε σταθμού για καλύτερη εξυπηρέτηση και μέγιστη ασφάλεια του επιβατικού κοινού.
http://metrothessalonikis.blogspot.com/