|
[και ΕΠί Τά ΑΥΤά] Hot times ****ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΔΙ' ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
07-09-07, 13:17 | #12 |
χοντρομαλάκας
|
no pic... ?
A pessimist is what an optimist calls a realist The nice part about being a pessimist is that you are constantly being either proven right or pleasantly surprised. The more things change, the more they stay the same... BEWARE EXPLICIT CONTENT BELOW! click to show |
07-09-07, 13:20 | #13 |
viva la κλαψα!
|
imoun sto irc sto #hellas# kai eida eixe nick nekrofilos
eixa periergia na ma8o ti kanoun aytoi kai tous lene etsi , tote imoun 20 a8oo paidaki .. ton kalo loipon kai tou leo -8elo na mou peis kapoia pragmata gia tous nekrofilous , sobara omos -ela sto #nekrofilia# na ta poume apo kei ....pao sto kanali nekrofilia kai itan aytos kai mai lesbia me kalei ekeini kai me leei (en tyo metaxi den to xera alla ektos apo to hellas se ola ta alla kanalia milousan oloi fora partida , oloi mazi den eixes se ka8e para8iro xexoristo dialogo , oloi se ena para8iro) - kayloneis me thn eyridiki? -ti 8es re? de 8elo na miliso mazi sou -Vlepeis erotika th mana sou? -Pes se ayth th malako na mi me milaei (apey8inoimai ston allo) -Pes ti to esy -Kala ego thn kano ama 8es ela na ta poume san an8ropoi sto hellas ..pame sto hellas kai xekiname -Ti 8es na ma8eis? -Pos to epa8es ayto? poios se ema8e na gineis nekrofilos -monos mou -apo mikros goustares tous nekrous? -oxi mia mera apofasisa kai katalaba pos eimai -pos? xipnises kai eipes simera 8a paoi me ena ptoma? -oxi re , eixa mia makroxronia sxesi me mia kopela , os pou mia mera pe8ane , otan emeina sto domatio monos mou mazi ths gia na thn apoxeretiso , arxisa na thn aggizo , kai ekana erota mazi ths -den ekanes erota , xrisimopoihses to kormi ths , ayth den nomizo na ekane tipoa -den katalaba pos egine a, alla egine , den pisteya pos den 8a thn xanaaggiza -8a mporousa na to skefto san mia dikaiologimeni energia apo ayto pou les oti enio8es pos den 8a mporouses na thn xanaaggixeis ,,...alla meta pos egine kai sinexises ? -De mporousa na do kamia zontani erotika , eixe gurisei to mialo mou -Trela8ikes diladi? -De 8a to elega , einai 8ema psixologiko 8a elega -Ayto leo kai ego , trela8ikes , -De mporeis n akatalabeis -Kai ama diladi blepeis mia oraia gynaika sto dromo de skeftesai tipota? -Pos ti fantazomai nekri KTOIIIINGGGGGG HOT NTOG sokaristika .. leo malaka fantasou na perpatas na se koitaei kana kalo moro kai esy na les a oraia me koitazei kai aytos na se skeftetai tenda me stayromena xeria kai melitzana ta xeili -Kai pos ti bgazeis? -Ti enoeis? Apo gynaika re -Se nekrotomeio douleuo, les na min exo gynaika KTOOOIIIINGGGGG HOT DOG pali ego ...alla kai pali kai ta mpoyrdla mi nomizeis ena nekrotomeio tou Kopolla einai ZZZZVVVVVKKKTOOOIIINNGGGG sta kapakia ego -Pos se lene? -Ari -Kai pou eisai -Den exei simasia -Xekola re , emeis oi dyo de prokeitai na gnoristoume pote -Sta xania -Kali tyxi |
07-09-07, 13:31 | #15 |
viva la κλαψα!
|
mporei, alal ego eixa tromaxei
|
07-09-07, 14:07 | #16 |
Φυσική Ξανθιά
|
ανατριχίλα αλλά κι εγώ δε νομίζω να σου έλεγε αλήθεια τόσο εύκολα
|
07-09-07, 14:13 | #17 |
viva la κλαψα!
|
γιατι οχι ρε συ? που με ηξερε? και αν βρισκομασταν θα ταν κατ επιλογη
|
07-09-07, 14:32 | #19 |
viva la κλαψα!
|
loooooooooooool
|
07-09-07, 14:40 | #20 |
I live my own script...
|
Τρέμετε οι Χανιώτες!!!
|
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|